Ashampoo HDD Control 1.11 Multilingual - نرم افزار مانیتورینگ هارد جلوگیری از خطا
نوشته شده توسط : محسن

بهینه سازی هارد دیسک همواره از اموری بوده که کاربران همواره به آن نیازمند هستند. نرم افزار های مختلفی برای انجام این کار ارایه گشته اند که نرم افزار Ashampoo HDD Control از محصولات شرکت معتبر Ashampoo می باشد یکی از بهترین نمونه ها در این سری نرم افزار ها به شمار می رود را سایت دانلود نرم افزار رایگان تهیه دیده است. این نرم افزار قبل از وقوع کرش و خطا در سیستم که در بیشترین موارد به دلیل بهینه نبودن هارد رخ می دهد و تعمیر ویندوز جلوگیری می کند، همچنین اطلاعات مفیدی مانند سریال نامبر، میزان کش، دمای هارد و... از هارد دیسک می دهد.
حتما برای شما نیز پیش آمده که یک فایل بسیار حجیم را چند بار و در چند جای هارد دیسک خود ذخیره کرده اید و این کار باعث پر شدن فضای هارد دیسک شما شده است. نرم افزار Ashampoo HDD Control این مشکل شما را حل خواهد کرد و به راحتی می تواند با یک اسکن ساده فایل های تکراری هارد دیسک شما را شناسایی و به شما نمایش دهد و در صورت تمایل آنها را حذف نمایید.
شاید متوجه شده باشید که نصب و حذف نرم افزار های مختلف باعث کند شدن سیستم عامل شما شده که ناشی از افزوده شدن فایل های خام نرم افزار ها و اضافه شدن بر فضاهای خالی میان فایل هاست که در عملیات حذف فایل ها ایجاد می شود. نرم افزار جالب و کاربردی Ashampoo HDD Control این مشکل شما را نیز حل خواهد کرد و با از بین بردن تمام فضاهای خالی و فایل های غیر ضروری سیستم از روی هارد دیسک سخت کارایی و عملکرد سیستم عامل شما را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

Ashampoo HDD Control 1.11 Multilingual - نرم افزار مانیتورینگ هارد جلوگیری از خطا

اگر اهل وبگردی باشید، می دانید مرورگر ها اطلاعات دریافتی از وب سایت ها را در بخشی با نام تاریخ و کش ذخیره می سازند که بخش تاریخ، آدرس وب سایت ها و سایر اطلاعات و بخش کش فایل های تکراری است که در لود سایت ها نیازی به لود آنها نیست، ولی ممکن است شما بعد از مدتی به یک سایت رجوع نکنید ولی این فایل ها و اطلاعات بر روی رایانه ی شما باقی می ماند و باعث می شود تا هارد دیسک شما پر شده و عملکرد سیستم عامل شما تا حد زیادی کاهش یابد.
این نرم افزار به راحتی تمام وب سایت هایی که شما رجوع کمتری به آنها داشته اید شناسایی و فایل ها و اطلاعات آنها را که عموما غیر ضروری هستند، حذف می کند و از اشغال شدن بیشتر هارد کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. هم اینک شما می توانید نرم افزار Ashampoo HDD Control v1.11 که آخرین نسخه ی ارایه ای این نرم افزار می باشد را از وب سایت دانلود رایگان دانلود کرده و از آن لذت ببرید. با این نرم افزار شما می توانید یک هارد دیسک مرتب با عملکرد عالی در اختیار داشته باشید و از نیاز به تعمیر هارد پیشگیری کند.

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار بهینه سازی هارد

  • بهینه سازی عملکرد و سازماندهی اطلاعات در رجیستری ویندوز
  • مانیتورینگ فوق العاده هوشمند برای اطلاع از لحظه لحظه اوضاع هارد دیسک
  • اسکن و پیدا کردن فایل های تکراری بر روی هارد دیسک
  • امکان یکپارچه سازی (Defragmentation) هوشمند هارد دیسک و از بین بردن فضاهای خالی ایجادی در حذف فایل ها
  • امکان پاک کردن اطلاعات غیر ضروری مرورگر ها از جمله تاریخ ها ، وب ها ، کش ها و ...
  • امکان از بین بردن اطلاعات خام نرم افزار هایی که نصب و حذف گردیده اند
  • محیط کاربری ساده و بسیار کاربردی با امکانات بالا
  • سازگاری با اکثر نسخه های مختلف ویندوز

دانلوددانلود رایگان نرم افزار دیده بان هارد (حجم : 8.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: